اعلام برنامه شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 فروردين 1403
بازدید : 45
نویسنده : آراد

 مردم برای شناسایی افراد مشکلی نخواهند داشت عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف برام دور دوم برنامه مدونی را طراحی کرده است و قطعا لیست خواهد داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در توضیح برنامه این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس گفت: شورای ائتلاف برام دور دوم برنامه مدونی را طراحی کرده است و قطعا لیست خواهد داد.

بنابر گزارش فارس، وی افزود: اما باید اندکی تأمل کرد تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک و ظرف چند روز آینده، تصمیم گیری‌ها انجام شود.

خبرهای مرتبط رئیسی دست خالی برگشت، لاریجانی دست خالص سازها را رو کرد /پاسخ زنان و دختران رشت به اعلام بیزاری امام جمله کنایه سنگین مهاجری به نبویان: آنقدر متوهم است که می‌گفت اگر ایران عضو FATF شود باید سردار سلیمانی را تحویل آمریکایی‌ها بدهیم

مرعشی: جمهوری اسلامی نباشد، مردم نه به خاتمی و میرحسین مراجعه می کنند نه تاج زاده /با باند رائفی پور، آقاتهرانی و قالیباف نمی توان کشور را اداره کرد وی ادامه داد: با این حال، اگر وحدت و ائتلافی نیز صورت نگیرد، به دلیل آنکه تنها باید ٣٢ نفر مورد بررسی قرار گیرند، مردم برای شناسایی افراد مشکلی نخواهند داشت.

این عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: در دور دوم انتخابات، از آنجایی که تعداد کاندیداها محدود شده‌اند و در سراسر کشور، ۴۵ نفر برای مجلس نیاز است، ۹۰ نفر کاندید حضور دارند، و در تهران، تنها ۱۶ نفر برای کرسی‌های مجلس مورد نیاز است و برای آن‌ها، تنها باید ۳۲ نفر به رقابت بپردازند.

کوثری خاطرنشان کرد: اگر مردم در مرحله اول، مثلاً باید ۲۰۰۰ نفر را بررسی می‌کردند تا ببینند به چه نتیجه‌ای می‌رسند، در این مرحله تنها باید ۳۲ نفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.


عبدالله نبی

مطالب مرتبط با این پست :

بازيگري.شيراز.فارس.عبدالله نبي.سينما.تلوزيون

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نبي عبدالله و آدرس nabi63.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 972
بازدید کل : 86148
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



صفحه شخصي اينستاگرامabdallahnabi1363

RSS

Powered By
loxblog.Com